Als je ENGIE heet, dan onderhoud je wereldwijd universele ICT-netwerken van Schiphol tot Microsoft Nederland. ENGIE is daarom een Pro op de installatie- en energiemarkt. Met integrale oplossingen maakt ENGIE de energie van morgen vandaag voor u beschikbaar, aldus de merkbelofte. De ontwikkeling van de IT-infrastructuur gaat bij deze grootzakelijke klanten erg snel en vereist flexibiliteit, focus en frequent contact van de elektrotechnische leverancier. Redlink is ruim 10 jaar de officiële Datwyler distributeur voor het project Schiphol Centrum.
Locatie wijzigingen van passenger flows
Redlink levert op wekelijkse basis alle datatechnische producten aan de beheerploeg voor de IT-installatie. Dit is een team van 4 á 6 man overdag en 2 tot 3 man in de nacht. Constant aan het werk om locatie wijzigingen en upgrades binnen de deadlines te implementeren. Dat varieert van de glasvezel backbone, winkel aansluitingen, beveiliging en andere SMART-building applicaties. Een sprekend voorbeeld hiervan is het onderhoud van de Passenger Flow. Dit SMART-systeem meet de doorstroomsnelheid van de passagiersrijen. Een trage doorstroom van passagiers, gemeten door sensoren, zorgt voor een signaal dat resulteert in een nieuwe balie. Zo blijft de doorloop constant en de reizigers tevreden. Vanwege de grote projectdruk zijn vertragingen een risico voor de opleverdatum van de incheckbalie. Daarom is intensief contact en advies op maat nodig voor een soepel aanleverproces.
Redlink denkt met ENGIE mee
Redlink denkt actief mee bij alternatieven wanneer artikelen op het moment niet leverbaar zijn. Verder geeft Redlink advies rondom de eisen van de HRI op Schiphol Centrum. Zo zijn de brandklassen rondom de invoering van de CPR goed door gesproken. Werkvoorbereider Dhr.Herter: ”Redlink denkt met ons mee en onderscheidt zich met de aandacht voor elke bestelling. Zo geven ze nieuwe medewerkers soms toelichting op basisbegrippen om bestelfoutjes in de toekomst te voorkomen. Dat scheelt tijd en dat vind ik echt meedenken”.
Redlink: Blijf een Pro
Sales Manager Redlink Jeroen de Graaf zegt: “Wij houden installateurs graag scherp en hebben sterk de drang om ze oprecht en eerlijk te voorzien van nuttige informatie zodat ze de kennis voor hun vak up to date houden. Iedereen kan kabels verkopen daar kunnen we ons niet voldoende mee onderscheiden. “Blijf een Pro” is daarom niet zonder reden onze slogan. Wij hopen dat we elke klant snel en efficiënt kunnen helpen en ze actief wat bij kunnen leren. Waar hun technische kennis over kabels ophoudt, begint die van ons. Alleen dan hebben wij een toegevoegde waarde voor onze klanten.”
Wil je eerst meer weten over Redlink?