Close menu Menu

Administratief Medewerk(st)er (parttime/fulltime) gezocht!

Administratief Medewerk(st)er (parttime/fulltime) gezocht!

13 december 2021

Administratief Medewerk(st)er (parttime/fulltime) gezocht!

Op dit moment is deze vacature succesvol vervuld. Ondanks ontvangen we graag een open sollicitatie van je wanneer je ons denkt te kunnen versterken! Kijk hiervoor op onze vacaturepagina.

Als Administratief Medewerker ben jij hét eerste aanspreekpunt van de organisatie. Ondersteun je onze binnendienst waar je kan. Hou je je bezig met het inkoopproces van onze organisatie en nog veel meer.
Help jij ons nog verder te groeien?

Over Redlink

Redlink B.V. is een gespecialiseerde datatechnische groothandel (zowel on- als offline) en leverancier van alles op het gebied van netwerkkabels met componenten. Het familiebedrijf levert met bijna 30 jaar aan ervaring en kennis in huis vakkundig advies op maat. We handelen discreet en onderhouden goede contacten met de fabrikanten. Hierdoor kunnen we snel schakelen, regelen en leveren. Vanuit het kantoor in Bunschoten-Spakenburg werken we met een hecht, flexibel en gedreven team in een informele sfeer.

Wat houdt de functie in?

In jouw dagelijkse werkzaamheden neem je als eerste de telefoon op, ondersteun je de binnendienst en help je onze inkopen zo scherp mogelijk te houden. Dit allemaal vanuit het kantoor in Bunschoten-Spakenburg. Hier werk je in een hecht team, waar jij vooral veel samenwerkt met de verkoop-, magazijn- en de marketingmedewerkers. Met inzet en enthousiasme zorg jij ervoor dat de organisatie kan blijven groeien. De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen heb je volledig in eigen hand.

Dus, wat ga je doen?

  • Jij bent hét telefonische aanspreekpunt van de organisatie.
  • Het up-to-date houden van ons ERP-systeem.
  • Je hebt prettige werktijden van 8:30 tot 17:30 (uren en dagen in overleg).
  • Inkoop- en verkoopwerkzaamheden met onze (buitenlandse) leveranciers/klanten.
  • Je onderhoudt goede (telefonische) contacten met onze fabrikanten, leveranciers en klanten.
  • Je ondersteunt de binnendienst.

Wat zien we graag van jou?

  • Je houdt van aanpakken.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en je kan je goed redden in het Engels en/of Duits.
  • Je bent digitaal onderlegd en hebt ervaring met o.a. ERP-systemen (AFAS) en Excel.
  • Je bent nauwkeurig, proactief en leergierig.
  • Enthousiasme en plezier in je dagelijkse werkzaamheden.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Veel ruimte voor eigen ontwikkeling en verantwoordelijkheid.
  • Een marktconform salaris met doorgroeimogelijkheden.
  • Een informeel team met een platte organisatiestructuur en een prettige werksfeer, korte lijnen en ruimte voor eigen inbreng.
  • De mogelijkheid om pensioen om te bouwen.
  • Mogelijkheden voor opleidingen en trainingen.
  • Een lekkere lunch op vrijdagmiddag.

Solliciteren of vragen?

Vragen over de functie? Deze kun je richten aan Jeroen de Graaf, je kunt Jeroen bereiken op +31 33 298 09 26.
Interesse? Graag horen we van jou waarom jij de perfecte kandidaat voor deze leuke en uitdagende functie bent. Stuur je CV met motivatie naar [email protected] t.a.v. Willemiek Muys.

Neem contact met ons op!