Close menu Menu

Bestelling retourneren

14 januari 2021

Bestelling Retourneren

RMA aanvragen

Klanten hebben een RMA (Return Material Authorisation) nummer of schriftelijke toestemming nodig om defecte of verkeerd geleverde producten terug te kunnen sturen. Je kan hem bij Redlink aanvragen. Klik op de button hieronder en vul het formulier in. Als de aanvraag is goedgekeurd krijg je een e-mail met daarin het RMA-nummer of de schriftelijke toestemming.

Voeg de onderstaande gegevens toe in het contactformulier:

  • Bedrijfsnaam
  • Naam
  • Klantnummer
  • Adresgegevens
  • Factuurnummer
  • Omruilen / crediteren
  • De artikelnummers
  • De aantallen per artikel nummer
  • Corresponderende serie-nummers
  • De reden van retour
  • Omschrijving van het probleem
Vraag RMA aan via contactformulier

Verzenden RMA

  • Vermeldt het RMA-nummer goed leesbaar aan de buitenkant op de verpakking.
  • Voeg een kopie van de aankoopfactuur toe.
  • Verstuur de goederen verzekerd.

Redlink B.V.
T.a.v. afdeling RMA/Goederenontvangst
Haarbrug 5
3751 LM Bunschoten

Voorwaarden RMA

  • Als de goederen niet in overeenstemming zijn met de RMA-aanvraag, zijn wij genoodzaakt deze te retourneren en administratie- en verzendkosten in rekening te brengen.
  • Als de goederen niet defect blijken te zijn of buiten de garantie termijn vallen, zijn we genoodzaakt onderzoekskosten in rekening te brengen.
  • Goederen zonder RMA-nummer en/of zonder aankoopfactuur worden zonder meer teruggestuurd.
  • Retourzenden geschiedt voor rekening en risico van de de wederpartij.
  • Bij een door Redlink goedgekeurde RMA wordt 70% van de verkoopwaarde exclusief BTW gecrediteerd.
  • Uitgebreide voorwaarden vindt u onder artikel 6 in de Algemene Voorwaarden.

Heb je vragen over de RMA procedure? Bekijk eerst de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Haspels retourneren

Met de haspelretourservice maken wij een start aan een groenere wereld. Heb je nog lege haspels staan? Wij komen ze gratis afhalen! Vanaf 30 haspels plannen wij een afspraak. Je krijgt nog een leuk presentje ook! Zo helpen we niet alleen het milieu, maar ook elkaar. Vul onderstaand formulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact op om een afspraak te maken.

Welke haspels komen in aanmerking?

  • De haspels moeten in goede staat zijn, dus geen kapotte flenzen en/of trommel
  • Haspels met een kartonnen trommel mogen niet buiten hebben gestaan
  • De maximale breedte van de haspels is 50 centimeter
  • Kleur/opdruk/hout/plastic wordt allen geaccepteerd
  • De haspels dienen geplaatst te worden op een pallet of in overleg!

Retour aanvragen

Vraag de retour aan via het contactformulier en neem de volgende zaken in mee:

  • Naam
  • Organisatie
  • Telefoonnummer
  • Aantal haspels
  • Afhaaladres
Meld je aan voor de haspelretourservice

Jeroen helpt je graag verder!

Bel 033 298 09 26
(werkdagen 08:30 - 17:30)

Mail naar [email protected]

Kies je voor Redlink,
dan kies je voor;

Constante kwaliteit

Van materiaal tot levering

Officiële Distriebutiepartner Datwyler

Datwyler benadrukt onze kwaliteit

Persoonlijk en zonder rompslomp

Altijd een vast contactpersoon

Ruim 25 jaar ervaring

In zowel kabeltechniek en ICT netwerken

Snelheid en flexibiliteit

In zowel het orderproces als de nazorg